tiistai 26. kesäkuuta 2012

After the wedding dresses.../Hääpukujen jälkeen...

My friend came over me on monday eve and she was having dress problems. She even brought me a beautiful polyester fabric and because I needed a color bath after the wedding dresses I said: Let´s do this. I hope we can share this dress after it´s done./ Ystäväni pistäytyi luonani maanantaina, ja hänellä oli mekko-ongelmia. Hän toi jopa kauniin polyesteri kankaan mukanaan. Hääpukujen jälkeen olin  värikylvyn tarpeessa, joten olin ideassa nopeasti mukana. Toiveena mulla on jakaa tämä mekko ystävni kanssa, kunhan saadaan se valmiiksi.

It´s easy to do foldings from polyester fabric.  On the other hand the fabric is really slippery and difficult to sew./ Polyesteristä on helppoa tehdä laskoksia, mutta toisaalta kangas on todella liukasta ja vaikeaa ommella.
With this doll it´s easy to try different kinds of things/ Tämän nuken avulla on kyllä mahtavaa kokeilla erilaisia juttuja.
Maybe a baggy sleeve?/ Ehkä pussimainen hiha?
Polyester fabric isn´t that popular in wedding dresses. The most "traditional" fabrics are silk, lace, satin, taffeta... But I found nice creamy color polyester fabric from Eurokangas and I decided to make a wedding dress out of it. You´ll see the result when I get the pictures from my wedding dresses. / Polyesteri kangas ei taida olla niin suosittua hääpuvuissa. "Perinteisimmät" kankaat ovat silkki, satiini, pitsi ja tafti... Mutta löysin ihanan kermanvärisen polyesteri kankaan Eurokankaasta, ja päätin tehdä siitä hääpuvun. Näette lopputuloksen kunhan saan kuvat hääpuvuistani.

A sneak peak/Kurkistus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti