maanantai 1. lokakuuta 2012

My dresses in year 2012/ Mekkoni vuonna 2012

During this year I have been doing few custom made dresses for different people. I have also done five white unique wedding dresses./ Kuluneen vuoden aikana olen tehnyt muutamia tilausmekkoja eri ihmisille. Olen myös tehnyt viisi uniikkia hääpukua.

Now I am working with white chiffon dress and then it´s time to start drawing some dresses for my small collection. / Juuri nyt työskentelen valkoisen sifonkimekon parissa, ja sitten onkin aika aloittaa piirtämään mekkoja pieneen mallistooni.

You can follow this project in my new blog: For those who love dresses
Voit seurata tämän projektin etenemistä uudessa blogissani: For those who love dresses
If you are interested about my dresses or having one for yourself you can email me: you.love.dresses@gmail.com/ Jos olet kiinnostunut mekoistani tai saamaan itsellesi yhden niin voit lähettää sähköpostia osoitteeseen: you.love.dresses@gmail.com

Wedding dress Lucy, picture: L&L, model: Rebecca
Wedding dress Erin, picture: Dorit Salutskij, model: Emilia
Wedding dress Isla, picture: Dorit Salutskij, model: Iina
Wedding dress Adele, picture: Dorit Salutskij, model: Anna
Wedding dress Lulu, picture: Dorit Salutskij, model: Laura
Jeany´s dress made from recycled materials, picture: L&L, model: Sonja
Wedding dress Lush, picture: Risto Kuulasmaa, model: Saija
Unfinished baby dress for my friends princess. Keskeneräinen vauvamekko ystävän tulevalle pikku prinsessalle




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti